söndag 18 april 2010

Stickad kudde


Från och med imorgon som kommer jag att vara med på en utställning på Östersundssjukhus, i dom roterande entrédörrarna. Den kommer att pågå i en månad och det är "Visa mig - en hemsöljdsförening i storsjöbygden" som ordnar det hela.

Det är vid såna här tillfällen som jag ibland tar fram gamla synder och göra klart. Den här gången är det en stor stickad kudde som fick komma fram. Den är stickad i Lovikka och sedan har den fått applikationer som också är stickade i Lovikka, tyvärr var innerkudden något liten men det funkar så länge.

1 kommentar:

  1. Hittade hit från "vackra vantar" och jag har kikat runt lite i din trevliga blogg.
    Nu upptäckte jag att det var dina allster jag stått och beundrat på östersunds sjuhus,många fina saker vill jag lova,såg flera saker som jag vill ha !

    SvaraRadera