torsdag 5 augusti 2010

På väg genom Jämtland



Idag har jag varit på tur genom Jämtland, eller i alla fall från Östersund och norrut. Det är inte bara jag och M som ska flytta utan även mina föräldrar håller på att flytta. Så idag var vi i väg med ett lass till obygden. Förutom att se vackra byar och storslaget landskap, hann jag börja med en balja.


Nu har jag köpt två till, min tanke är att jag ska ha tre stycken i nya hallen. Jag kom dock inte så mycket längre än hit eftersom jag sen blev lite åksjuk. Brukar inte bli det men innan hade jag varit hos min sjukgymnast som "knäckt" till min nacke.

5 kommentarer:

  1. Var är bilden tagen? Ser ut som Mörtsjövägen (iaf på min lilla telefon).

    SvaraRadera
  2. Den är tagen mellan Skavbränna och Forsåsen.

    SvaraRadera
  3. Ja, nu ser jag ju! Jag var inte så långt ifrån iaf. ;-)

    SvaraRadera
  4. Det var du verkligen inte, är grymt imponerad.

    SvaraRadera
  5. Bor ju i Laxviken och jobbar i hemtjänsten, så jag åker ganska ofta Föllinge-Forsåsen-Störåsen-Ottsjön. :-) Så det är nog inte så konstigt...

    SvaraRadera