onsdag 11 augusti 2010

Spring roses - in vienna är nu klara


Igår kväll så stickade jag klart mina "Spring roses - in vienna", och jag tycker att dom blev bra. Lite blockning kan nog behövas.

Jag har inte använt garnet i mönstret utan har använt "Tova" som jag aldrig provat tidigare så det var lite nervöst att se resultatet, men storleken blev helt perfekt så jag kommer nog att fortsätta använda det. Att använda "magic-loop" och får färdigt båda vantarna samtidigt är perfekt för mig, jag är inte bra på nummer 2.

3 kommentarer:

  1. Jag gillar dem, rosa och grönt är ju de finaste färgerna tillsammans också!
    ps. jag har pimpat en av mina frivolitetskyttlar så den är hur fin som helst, du ska få se den någon gång.
    kanske när vi spinner?

    SvaraRadera
  2. Kanske det kanske det. När jag har flyttat färdigt vill jag gärna spinna.

    SvaraRadera
  3. Det blir super det, jag är lite off just nu när det gäller det mesta :)

    SvaraRadera