tisdag 4 januari 2011

Award - Cherry on top


Jag har fått en award av Kamilla.

Det här är första gången som jag har med en award på bloggen, men nu är det dags.

De här frågorna ska besvaras:
- 3 tre favorit sysslor/intressen .
- Sen skicka awarden vidare till fem bloggare.

Min tre favorit sysslor / intressen:

1. Att slöjda t.ex. vävning, sticka, brodera, spinna osv. Kan inte leva utan det.

2. Spela "World of Warcraft", lite pinsamt men så kul.

3. Läsa böcker, lika mycket romaner som fakta/hobbyböcker. Jag kan lika gärna läsa "Harry Potter" som en bok om bindningslära.

Fem bloggar som jag vill skicka vidare till är:

"Livet efter Alice"- som min kompis Lina skriver om sitt liv med 3 barn för lite, hon tar upp både litet och stort.
"Stickinn" - Anette som bor i samma landskap som mig och som är så härligt kreativ.
"Hemvävt" - För det är så härligt att läsa om någon annan som också väver.
"The knitting seaman" - Nån gång hoppas jag på att jag kan spinna som hon, fick ett underbart inspirerande paket i ett spinnbyte av henne.
"Diy or DIE" - Tiger som bloggar på Elle interiör, där hittar jag alltid roliga ideér och inspiration, ett inspirations bibliotek helt enkelt.

4 kommentarer:

  1. TACK för dina underbara paket! Jag har tyckt om dom alla. Mycket fina garner och gott godis.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Kul att du tyckte om det, ska bli kul att se hur dina vantar blir.

    SvaraRadera
  3. Tack snälla du! :) Och jag måste säga att Hannavantarna är så mycket du :) Ser fram emot att få se dem färdiga!

    SvaraRadera
  4. Nu är det bara tummarna kvar, det kommer en bild snart =)

    SvaraRadera