söndag 20 februari 2011

Från "testar du handgranater här..."


till ett fungerande och någorlunda städat arbetsrum, Det är skönt att se golvet, att kunna röra sig fritt, och att den stora högen på arbetsbordet är borta, det ger frid i själen att städa när det ser ut som ett bombnedslag. Och då ska ni veta att jag HATAR att städa det är det värsta jag vet, försöker därför att undvika det så länge som det går. Men ibland så finns det ingen återvändo, varje gång när jag är klar känner jag bara, varför gjorde jag inte det här tidigare.

Så nu är det dags att börja jobba på riktigt ska ta tag i den där varpflätan jag pratade om tidigare i veckan.

1 kommentar:

  1. jag håller helt med... men jag tar mig till tåls en stund till innan jag städar mitt "arbetsbord". Något känns alltid fel när databordet är rent :O

    SvaraRadera