söndag 12 juni 2011

En härlig helg


I helgen har jag varit ute mest hela tiden, startade datorn för första gången idag sen i torsdags. Man måste ta till vara på det underbara vädret, för enligt dom som vet så kommer det att ta slut i morgon.

I fredagskväll gick jag och min kompis M en lång promenad, 2 timmar var vi ute och gick i det underbara vädret och pratade.

Igår firade vi min systers sambo som fyllde 30 år. Han fick fara på utflykt och gå skattjakt. Jag fick mina första myggbett.

Idag har jag varit på stickpicknick, tyvärr var det ösregn den stunden jag var där. Sedan var jag en vända på Jamtli och kyrkoinvigningen och tittade på det mycket vackra brudparet, Ingela och Johan.

Idag har jag fotat ett foto i timme och det kommer ett inlägg med det imogon, så då får ni se bilder från hela min dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar