söndag 31 juli 2011

Mixa och matcha 6


I fredags fick jag godis på posten, ett stort paket som Hanna skickat. Och vilket innehåll... Vitgarn men 3 påsar Kool-Aid, två nystan Kauni, 4 stycken små nystan ull. En ergonomisk virknål (en sådan hade jag inte innan, det ska bli kul att prova) och en vävskyttel. Te och en tekula som ser ut som en robot (helt underbar med händer som håller fast den i koppkanten). En gullig anteckningsbok, en ansiktsmask och godis, mums. Och sist men inte minst en bok som jag tittat på så många gånger men aldrig kommit mig för att köpa, "Sticka småvarmt" av Johanna Wallin.

Ett super paket Hanna, nu ska jag sätta mig och dricka te och läsa i boken och planera nästa stickprojekt. Tack så mycket =)

1 kommentar:

  1. Åhh va roligt att du gilla paketet och att du inte redan hunnit köpa boken :) jag va så nervös!
    Ha de gott! :)

    SvaraRadera