lördag 17 december 2011

Det här med julklappsstickning


Kommer ni igång i tid eller är ni som jag som hoppas på att hinna bli klar? Jag har idag lagt upp en, enligt mönstret snabb stickning. Men jag är inte så säker, i värsta fall så blir det en överaskningspresent i januari, det funkar det med.

Annars så har jag hunnit med att baka lussekatter, koka marmelad och firat en 60-åring, så rätt mycket har jag fått gjort. Det är så mycket jag vill göra, på affärn igår grabbade jag tag i en bit pepparkaksdeg, det skulle vara kul att göra ett mini pepparkakshus.

Nu borde jag gå och brodera på några andra julklappar, och dricka te och smaka på en lussekatt. Det här är min första hel lediga helg på 1,5 månad så det känns konstigt att vara ledig i två dagar utan en massa att göra, det är nästan så att jag tror att det är måndag imorgon och inte söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar