torsdag 22 december 2011

Just nu hittar ni mig här


I mitt hem finns det en fåtölj brevid julgarnen, jag älskar att sitta och lukta på den det är verkligen jul för mig. Igår fick den komma in i värmen och alla dekorationerna fick komma upp. Nu när jag tittar på den slår det mig att den ser verkligen gammaldags ut. Dom flesta dekorationerna är hemmagjorda eller ser ut att vara det.

Och inget glitter, det är kanske inte ett medvetet val utan det är samma historia samma år. Under året när jag har kurser i exprimentellvävning så kommer jag alltid på att julgransglitter är kul att väva med, prova att hitta det i mars eller september i en butik det är inte lätt och så blir julgranslådan plundrad, resultatet är att jag måste köpa nytt glitter till granen eller vara utan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar