onsdag 22 februari 2012

Årets bokrea "fynd"


Några böcker blev det på bokrean, men inget fynd som ifjol. Jag gillar Bokia eftersom dom brukar lägga ut vissa enstaka exemplar ur deras vanliga hylla till reapris, så där kan man verkligen fynda.

En vävbok blev det, jag hade den inte tidigare, jag har tafsat på den innan men tyckt att den kan jag låna på biblioteket men imorse slog jag till.

Sedan blev det två fotoböcker, men där slutar likheterna. Den ena handlar om Linné och helt underbara närbilder på blommor. Den andra följer Metallica under 25 år, jag är ett Metallica fan, jag gillar det mesta dom har gjort i alla fall fram till "St Anger", mycket bra fotograferad.

Och så en "underdog" en bok om olika TV-serie karaktärer med citat och bilder. Den köpte jag mest för att den verkade rolig och jag har aldrig sett den tidigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar