onsdag 17 oktober 2012

Jag älskar hårda paket


Igår väntade det ett hårt paket i min brevlåda. Jag älskar hårda paket, även när jag måste betala för dom själv. Som ni säkert har märkt har jag blivit lite frivolitetstokig. Det har lett till att jag behöver nästan kräver nya mönster och uppslag, därför beställde jag dessa tre böcker. Det var tre chansningar, jag hade inte läst på innan.

Jag har funderat ganska mycket på vad man kan använda frivoliteter till och just smycken kändes som ett bra och fint alternativ och där för blev det två smyckeböcker. Jag förälskade mig i smycket på framsidan på ena boken.

Den sista boken är mer av en ren mönsterbok men jag älskar färgerna på omslaget.

Jag har bara hunnit bläddra i böckerna än, och jag har hittat några som jag bara måste göra. Nästa månad måste jag bara beställa lite roliga trådar att prova med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar