tisdag 2 oktober 2012

Nu har det blivit fyrkantigt


Ikväll har det varit andra gången på keramiken.

Jag har gått från rund burk till fyrkantig, jag har också testat lite saker som jag kommer att jobba vidare med nästa gång.

Det är fortfarande mycket känna på, lära känna vad man kan göra och vad jag kan göra, vad gillar jag. Jag ska ta mig till en loppis i veckan och leta några roliga former som jag kan använda.

Vi har också börjat dreja, men jag hann inte ikväll utan jag ska prova nästa vecka eller veckan efter det.

2 kommentarer:

  1. Vad spännande med nytt..
    Har testat bara lite.. riktigt roligt var det..

    SvaraRadera
  2. Ibland behöver man testa något nytt.

    Det är kul att testa och riktigt roligt är det, även fast det känns som jag inte har någon kontroll just nu över leran. =)

    SvaraRadera