tisdag 9 oktober 2012

Redo för pressning


Igår kväll blev frivolitetspressen klar, så nu ska det inte vara några problem att ha frivoliteterna i ryggsäcken. Jag har inget arbete som passar just nu, men jag har en liten spets som jag vill knyta. Man vill ju prova pressen och se om den är så bra som det sägs.
Det kommer en recension när det fått åka med några dagar och hårdtestats.

Idag är det dags för keramik igen, och jag har några planer för kvällen, ganska små saker. Det verkar som det är sånt som jag ska hålla på med. Jag försöker att skriva ner det jag kommer på att jag vill göra, det är så lätt man glömmer när det är en gång i veckan.

2 kommentarer:

  1. Den verkar bra..pressen. Annars blir svårt att ta med.. var ett tag sedan jag höll på med..

    SvaraRadera
  2. Den är jätte bra, för man slipper allt trassel. =)

    SvaraRadera