måndag 19 november 2012

Man vill ju vara julfin!


I en av frivolitetsböckerna jag köpte finns mönstret på ett så fint halsband. Ett halsband som skulle kunna bli så fint att ha till julens fester och julafton.

Idag har det blivit ganska mycket frivoliterat, eftersom jag har varit på bion. Jag och två kompisar var och tittade på "Breaking dawn - part 2". Jag frivoliterade inte under bion men före den. Nu är det bara en liten bit kvar på första varvet, det som det är mest jobb med. Det andra varvet kommer det vara en massa guldpärlor och slaget av enfärgad rödtråd.

2 kommentarer:

  1. Det ser fint ut, men svårt att förstå hur slutresultatet ska bli. Jag som aldrig provat tycker att frivoliteter verkar så himla pilligt

    SvaraRadera
  2. Det är lite mixter kvar sen är det klart och då kommer en bild på slutresultatet.

    Visst är det lite pilligt men inte så pilligt som man kan tro. Det blir frivolitets kurs på Nääs i mars, om du är sugen på att lära dig. =)

    SvaraRadera