torsdag 15 november 2012

Undrar vad busschaffören skulle säga?


Jag har fått en kul beställning på en väv och det är lite bråttom, därför vill jag göra allt som går på lunchen eller på bussen till och från jobbet. Nu är det en vävbeställning och då är det inte mycket som kan göras borta från vävstolen.

Nu är det så att jag behöver flera trampsnören, jag byte tramuppknytningssätt för ett tag sedan och det gör att jag har för få långa snören. Det är tex-solv så dom ska klippas och brännas, undrar om jag kan göra det på bussen? Det skulle vara intressant att göra det på biblioteket på lunchen och kolla efter hur många sekunder det skulle ta innan jag blir utkastad. Det samma gäller nog bussen är jag rädd.

Det får bli fikarummet där har vi tända ljus ibland och det är ju som samma sak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar