lördag 12 januari 2013

Present från sambon

Sambon känner till mitt SVTPlay beroende. Han vet hur mycket jag tycker om att sitta och hantverka vid datorn tittandes på en dokumentär eller serie. Han vet också att jag har lite svårt att hitta det jag vill se på där alla gånger. Därför har han skaffat HBO Nordic så nu har jag ett helt nytt utbud av filmer och serier.

En serie som jag tänkte se redan när den gick på tv är Carnivàle, men det gick så sent. Nu kan jag se den när jag känner för det och det är underbart.

På stickningsfronten växer dom randiga vantarna i tvåändstickning vidare, jag har tagit av maskorna som ska bli tumme. Nu är det raksträcka till lillfingret är passerat. Vantarna är väldigt svårfotade, jag ska ta en dagsljusbild så ni får se hur dom ser ut på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar