måndag 8 april 2013

Förberedelser


Jag förbereder mig, både för att resa bort och för att brodera kjolväskan till Myssjödräkten.

Ikväll påbörjar jag en resa som ska ta mig till Madeira, där ska min mamma firas med buller och bång.

Lite broderat hoppas jag att jag kommer att få, om inte annat ska jag på besök på broderifabrik, det ska bli spännande. Jag kommer att göra mitt bästa för att kunna blogga från Madeira, det ska finnas Wi-Fi på hotellet så jag kan dela med mig av allt som händer. Jag ber härmed om ursäkt för dålig bildkvalité och stavfel i kommande inlägg.

2 kommentarer:

  1. Spännande resa du har att se fram emot!
    Lycka till med att blogga med telefonen. Tycker den stavar precis som den vill så jag gillade att du redan nu garderade dig =)
    Jag borde ha en stående gardering när jag skickar nått från min!
    Trevlig Resa!
    /Sanna

    SvaraRadera
  2. Vad spännande, hoppas du lyckas att blogga därifrån.. Följer med intresse din fina blogg. Ha en underbar o kul resa..

    SvaraRadera