onsdag 19 juni 2013

Jag blir lite poetisk


Som ni kanske har märkt har jag en poetisk ådra som jag försöker locka fram när det kommer till mina inläggstitlar. Idag tänkte jag på "tjärdoft och fågelsång" eller kanske "vågkluk och solspel". Hur som helst är jag väldigt nöjd med mattan, den som kommer att bli den enda av sitt slag på länge, av en bra anledning, jag har inga fler genomfärgade svarta jeans.

Nu är den på väg söderut, och jag ska börja väva blåa mattor. Och kanske skriva något inlägg om något annat än trasmattor, jag har några förbereda i mitt huvud som vill komma ut.

4 kommentarer:

  1. Den blev jättesnygg.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, det ska bli spännande att höra vad kunden tycker om den.

    SvaraRadera
  3. Kerstin i Borlänge1 juli 2013 kl. 09:32

    Vilken jättefin matta!!

    SvaraRadera