onsdag 23 april 2014

Planering och en skrivare som går varm

På fredag åker jag, då är det dags för Riksårsmöte för "Riksföreningen för Handvävning". Så ikväll skriver jag ut alla papper och handlingar, det blir några papper.


Men jag planerar också om bloggen, jag har helt fastnat i koptiskbindning och nu har det blivit en bloggplanering. Jag hittade en förlaga på en annan blogg som jag skrev ut och sedan har jag bundit in den.


Tanken är att det ska bli lättare och roligare att blogga och att det ska bli större variation. Jag tänker också på olika variationer som jag kan göra när jag binder in fler böcker.

2 kommentarer:

  1. Oj! Jag skulle verkligen också behöva nån form av bloggplanering. Vill så mycket men får inte riktigt till det. Grattis till dej som tagit tag i det hela!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ett bra försök i alla fall, jag tänker till på ett annat sätt, och jag har några planer för framtiden.

      Radera